8 Ekim 2012 Pazartesi

LMFAO Konserinden Görüntüler ...

Yepyeni bir haftaya karanlık bulutların altında ki İstanbul'da pekte keyfim olmayarak başladım . Cumartesi sabahından beri uğraştığım enfeksiyon kapan gözümle isteksiz bir şekilde gittiğim konserde yine de çok eğlendim . Maalesef giriste profesyonel çekime izin vermediklerinden makinemin pilini vermek zorunda kaldım . Bugün sizinle telefonumdan çektiğim resimleri paylaşacağım . 



Herkes heyecanla sahneye çıkmalarını bekliyor . Küçükçiftlikte o saatlerde yaklaşık 14.000 kişi var . Felaket bir kalabalık . Sahne önüne inmek cesaret istiyor :))



Veee sahneye çıktılar. Havalarda uçuşan rengarenk toplar, şişme hayvan figürleri konseri tam bir parti havasına soktu . 



İzleyiciler arasında yaş ortalaması 10-15 olanlar çok fazlaydı . Ve çok eğleniyorlardı . Bir çoğunun annesi ve babası da yanlarındaydı . Bakın bu resimde daha bu yaştan hoş bir tarz yakalmış güzel kızın annesi ve babası da aşağıda gördüğünüz resimde eğleniyorlar.(Gözlüklere ve saç kesimine bayıldım .) 



Biz de onların coşkusana eşlik ettik.Sanırım eşimle ben de  6-7 sene sonra böyle olucaz kızımızın yanında :))) 


Canım arkadaşım yine çok şık . 



Çok renkli ve heyecanlı bir konserdi . Gitmeye fırsatınız olmadıysa bir daha geldiklerinde mutlaka gitmenizi tavsiye ederim . Çok takip etmesem de çok eğlendim. 

Hanımlar siz siz olun  göz makyajınızı yaparken ok fazla kirpik dibinize sürmeyin . Tam temizlenemeyen kirpik dipleri enfeksiyona yol açıyormuş . Doktor tavsiyesi :)) 

Herkese iyi haftalar ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder